3/26/17

HAUL | Born pretty store

Zdravo svima! 
Za danas sam vam spremila haul sa Born pretty store. Na ovom sajtu možete pronaći sve i svašta, ali najviše neke beauty proizvode. Mislim da je poštarina na ovom sajtu besplatna, tako da vam se svakako isplati ako nešto poručite. Dosta vas zanima i carina. To nikada ne možete znati, nekad će vam ocariniti, nekad neće. Da ne dužim više, let's get started... -->


Poručila sam olovku za obrve i paletu u kojoj dobijate tri boje i četkicu. Što se tiče olovke, izabrala sam pogrešnu boju. Imala sam već jednom ovu olovku, bila je stvarno odlična. Mislila sam da je to ova nijansa, ali ispostavilo se da nije. Olovka košta $1. Pogledajte/porucite OVDE




Paleta je super, odgovara mi nijansa u sredini. 
Ja sam ovo poručila pre skoro dva meseca. Olovke i palete za obrve su nesto što ja obožavam. Možda i omiljeni beauty proizvodi. Mislim da ću ovu paletu koristiti, ali trenutno mi je nezamenjiva aurina olovka.

Pogledajte/porucite OVDE




Sledeća stvar je ovaj beauty blender. Ranije sam koristila nešto slično njemu, što je bilo odlično. Ali, mislim da beauty blender nista ne može da zameni. Upotrebila sam ga par puta i mogu vam reći da odlično radi svoj posao.
Pogledajte/porucite OVDE



Zatim imam ovaj choker. Nisam neki ljubitelj ogrlica, ali chokeri su nešto što ja obožavam da nosim. Mislim da su odličan dodatak svakoj kombinaciji.Na born pretty store imate veliki izbor ovih ogrlica, pa, ako ih i vi obožavate... šta čekate?

Pogledajte/porucite OVDE



I poslednja stvar jeste ova maska za spavanje. Nikada ranije nisam imala maske za spavanje. Navikla sam da spavam bez njih, ali sam htela da imam ovu jer mi je bila preslatka.
Pogledajte/porucite OVDE



To bi bilo to što se tiče ovog haul-a. Ako vas nešto zanima pitajte u komentarima, rado ću vam odgovoriti.

Da li ste vi nekad poručili nešto sa ovog sajta? 


P.S. Kao sto vidite, promenila sam ime bloga.  Kako vam se dopada?
Naravno, uskoro cu promeniti i domen.


Miljana. 

10 comments:

  1. Jako mi se dopadaju slike, a post je sam po sebi savrsen!
    Nadam se da ces uzvratiti komentar :) --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/03/alien-outfit-zaful.html#comment-form

    ReplyDelete
  2. Divan choker, jako mi se dopada! :)

    Minnah's Life

    ReplyDelete
  3. Divan haul , jako mi se dopadaju stvari pogotovosjene :D

    Delilah's Stories

    ReplyDelete
  4. Divan post!Odličan haul!Slike su presavršene!Žao mi je što si izabrala pogrešnu nijansu!Koliko je samo slatka maska za spavanje!♥

    https://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  5. Nikada nisam narucivala sa ovog sajta, a sve mi se dopada sto si nam predstavila :-) :-*

    katycolorfulfreak.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Super post!

    http://mariadjordjevic.blogspot.rs/
    Posetite me

    ReplyDelete
  7. Enone8:19 PM

    Such a great post! hope you're having a wonderful day! They are really cute! You will like to see more fashion from here.

    ReplyDelete
  8. Miljana draga, predivan haul, zaista sjajne stvarčice si narucila!

    Odlicno odradjena recenzija.
    Gotičarka

    ReplyDelete
  9. Lijepe stvarčice i divan post. :)
    Uniquisi

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥