8/1/16

Sta bih pre? | Tag


Sta bih pre - TAG

Pozdrav svima,danas radim tag koji sam videla od Jane Dacovic,delovao mi je bas zanimljivo,pa sam odlucila da ga uradim. Nadam se da ce se  i vama dopasti.

......

1. Da li bi radije imala izlet na nekoj planini,na nekom mestu u svetu po tvom izboru ili tronedeljno putovanje po tvojoj Zemlji?
- Pa pre bih da imam izlet na nekom mestu u svetu po mom izboru (jer moze bilo koje mesto).  Mislim da ne bih imala prilike da odem na to mesto ,a u gradove u Srbiji mogu ici kad god zelim.


2.Da li bi pre da budes najgori igrac u tvom timu i da uvek pobedite,ili da budes najbolji igrac,a da uvek izgubite?
- Uf malo komplivano pitanje i veoma tesko.Ne znam stvarno koja bi bila bolja opcija,ali vise sam za da budem najbolji igrac,a da uvek izgubimo.Zato sto,ako vec nije dobar taj tim,uvek moze da se napravi novi.


3.Da li bi radije da ne koristim komputer ili da ne jedes slatkise godinu dana?
- Ja ne jedem puno slatkisa,tako da,izabrala bih to da ne jedem slatkise godinu dana.Meni je godinu dana bez kompjutera bukvalno decenija haha.

4.Da li bi radije da kontrolises vreme ili da pricas sa zivotinjama?
- I jedno i drugo je super stvar,ali mislim da je zanimljivije  da pricam sa zivotinjama.

5.Da li bi radije da izgubis nogu ili ruku?
- Bas glup primer,ali neka to bude ruka,mislim da bih se bolje snalazila bez jedne ruke ,nego bez jedne noge.


6.Da li bi radije da letis ili da budes nevidljiva?
- Ja bih i jedno i drugo,ali kada bih vec morala da biraam... mozda,ali mozda bih izabrala nevidljivost.


7.Da li bi izabrala da ti ne dozvole da jedes tvojih 5 omiljenih obroka do kraja zivota ili da jedes samo tih 5 omiljenih obroka?
- Pa izabrala bih da mi ne dozvole da jedem 5 omiljenih obroka do kraja zivota,zato sto uvek moze nesto novo da se napravi ,a i neke male izmene ne bi bile lose.


Sve slike (osim cetvrte) su moje


To bi bila sva pitanja. Necu nikog nominovati za ovaj tag,ko zeli neka uradi.
Anketa je sa desne strane bloga,ocenite moj novi izgled bloga.

......


e-mail: isidoradimitrijevic77@gmail.com
instagram: miljanamima   /    volimblogovati 



21 comments:

  1. Jako zanimljiv tag draga, super odgovori :*

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ReplyDelete
  2. Super tag, mogla bih ga uraditi. Svidjaju mi se tvoji odgovori. ♥

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Odličan post, jako zanimljivi odgovori <3

    http://doroty4.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  4. super si uradila tag,jako zanimljivo <3 :)!

    ReplyDelete
  5. Ovaj tag mi je jako zanimljiv, možda ga i uradim. Odlično si odgovorila na pitanja! ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Prvi put čujem za ovaj tag i jako mi se sviđa. Možda ga i ja jednom napišem. :)

    http://sretnisanjar.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  7. Lijep pozdrav draga! Imas odlican blog, ja sam ga sada zapazila! Ovo je bas zabavan tag i cool ideja za post!Ja sam te zapocela pratiti na GFC-u #267, bilo bi mi drago da uzvratis! Ostanimo u kontaktu i podrzavajmo se u ovom blogosvijetu!
    Pusa iz Italije,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na lepim recima,pratim i ja tebe. ♥

      Delete
  8. Super post i odgovori! Divne su ti fotografije, baš me zanimalo jesu li tvoje i onda sam pročitala da jesu, predivne su. Ocijenila sam ti izgled bloga :)

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  9. Imamo dosta slicne odgovore. Ja bi isto voljela da sam nevidljiva, to bi bilo jako zanimljivo :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  10. Odlican post!Tag je mnogo zanimljiv !

    Predplatite se na moj blog,uzv! -> funnyandrabbits.ba

    ReplyDelete
  11. divno. odgovori su super.pratim te.mozda uradim tag.http://ellalavomg.blogspot.com/

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥