1/23/16

Q&A - odgovori na vasa pitanja


U ovom postu cu vam odgovoriti na pitanja koja ste mi postavljali u prethodnom postu. 
Dobila sam dosta pitanjaa ali cu izdvojiti 30 na koja cu odgovoriti. Ubacicu i neke svoje random slike.

Hajde da pocnemo.... ♥



1. Kada ce giweaway? 
- Giweaway ce biti za 10 dana, ostanite uz moj blog. (:



2. Instagram ili facebook?
-
Vise prijatelja imam na facebooku,, tj. vise prijatelja mi ima facebook a na instagram 10-ak njih, tako da facebook. 



3.Da li ces uskoro otvoriti jutjub kanal ? 
- Meni je snimanja videa strasno zanimljivo alii nisam razmisljala o tome. 




4.Bavis li se sportom?
- Bavila sam se pre kosarkom i odbojkom a sada idem u plesnu skolu, u pitanju je hip hop. 




5. Da li pratis neke youtuberke i ako da,koji su ti omiljeni?
- Da,pratim puno jutjuberka.A omiljene su mi Bethany Mota, Alisha Marie, Marija Zezelj,Jana Dacovic,Mylifeaseva,SierraMarieMakeup, Milica Begecki ... 



6.Najdrazi lak za nokte?





7. Omiljena igrica? 
- Mmm fingers <--- svima preporucujem ovu igricu.




8.Koju kameru koristis? 
- Nekad slikam svojim telefonom Acerom koji ima 5 megapiksela kameru, ova gore slika je slikanja njime, a nekad koristim fotoaparat samsung koji ima 14 megapiksela.





9. Omiljene zvake? 
- ORBIT. 




10. Koju srednju planiras upisati?
- Planiram  upisati ekonomsku skolu za sada, ali razmisljacu, ima vremena! ♥ 




11.Pratis li Zorannah?
- Pa ponekad odgledam neki zanimljiv video ako izbaci. 




12.Omiljene blogerke? 
- Ah, ima dosta. Ali hajde nabrojicu one koje se setim; Fashionholicyeah, All for you, Anja's diary , Runa - Luna , Tijana's diary , Tijana Cvetanovic , Katie je dobra,Nina's world .... ima puno





13. Omiljena knjiga?
- Od Amande Hoking, 1. Podmetnuta, 2. Rastrzana , 3. Krunisana ;)



14.Omiljeni film?
- The DUFF <--- sve preporuke aah yap



15.Da li volis da crtas? 
- Ne, nemam talenta za to. Hihi 



16.Tvoja omiljena drustvena mreza? 
- Blog foreverrr! 






17.Kakav si djak u skoli? 
- Odlicna, uglavnom tu nekad bude jedna cetvorka , dve , ne vise. 




18. Cime se zelis baviti u buducnosti?
- Ja bih jako volela biti glumica ali nemam talenta za to <- ah taj talenaaat!





19. Kakve postove najvise volis da citas? 
- Diy post, outfit post i neke savete uglavnom.... Uglavnom uvek me privlace slike. Bez slika nistaa




20. Gde pronalazis inspiraciju za pisanje postova?
- Na jutjubu uglavnom, videe pretvaram u post.




21. Kako uredjujes tvoj baner i slike?
- A da napravim post o tome? Objasnicu ti sve ♥ A sigurno ce dobro doci i pocetnicima. Hajde potrudicu se da to bude sledeci post , ima dosta toga da se pise i objasnjava





22. Sta volis da radis u slobodno vreme? 
- Da pisem postove na blogu, da fotografisem... 




23. Da li sviras neki instrument?
- Svirala sam pre klavir ali nisam bila bas organizovana i nisam mogla bas redovno da idem na casove... Pored muzicke skole tu je i osnovna tako da sam ipak morala da se vise bavim uceci istoriju, geografiju -.- 




24.Da li govoris neki strani jezik ?
- Znam engleski porpilicno dobro.


25. Koji je tvoj omiljeni predmet u skoli? 
- Fizicko haha... Ali da, svi to kazu. A sto se tice ovih predmeta sto ima malo vise da se uci engleski iii biologija. 





26. Koje je tvoje omiljeno jelo ?
- Palacinke. 




27.Koja je tvoja omiljena serija? 
- ,,Crna ruza " <--- mnogoooo dobra serija





28.Nabroj 5 najboljih blogova u koje si uclanjena? 
- Pogledaj odgovor 12. 






29.Omiljena pesma? 
- Ima puno, npr. Rasta - kavali , Selena Gomez - all for you, Justin Bieber - boyfriend,what's do you mean?






30. Jana vs Marija? 
- Obe su savrsene! 









To je to, nadam se da nije bilo dosadno. 

Pitanja;
- Da li vam se dopale fotografije u ovom postu ? 
- Da li zelite da sledeci post bude ' kako ja pravim svoj baner i kako uredjujem slike za post ' , sve detaljno? 



Ocekujem vase komentare ;* 

29 comments:

  1. The DUFF je savršen film! A slike su predivne i baš mi se sviđaju.♥

    ReplyDelete
  2. Aww hvala ti puno, mnogo sam se obradovala kada sam videla da se nalazim u listi tvojih omiljenih blogerki, hvala ti puno i ja tebe mogu svrstati u moje omiljene blogerke takodje :****
    Inace, slike su savrsene i bas bih volela da procitam taj post o banneru <333

    tijanaqueenoffashion.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Tijana i nema na cemuu! ♥♥

      Delete
  3. Bas su super odgovori i slike su prelijepe,ko bi rekao da su slikane sa tel. :)

    http://peacelovechic17.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  4. Mindjusice su preslatke! Slike su jako lepe, uclanila sam se na tvoj blog, pa ako zelis uzvrati. :)

    http://missbabybluelove.blogspot.rs/2016/01/day-and-night.html

    ReplyDelete
  5. Ja jakooo želim da napraviš sledeći post o banneru,ja te molim.I da,jako zanimljivo,super post <3

    ReplyDelete
  6. Odličan post.Bilo bi super da napraviš post o banneru. ♥

    http://anonimnadjevojka.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ocekujte to kao sledeci post ♥

      Delete
  7. odličan ost, saznali smo neke stvari o tebi haha :D

    pogledaj moj blog http://veronicafashioncorner.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  8. Super post,slike su divne i imas talenta,i ja bih volela da budem glumica isla sam na glumu dve godine ali ne znam,sledeci post bi svakome verujem dobrodosao a to je taj gde objasnjavas za slike i bannere,posto zelim da procitam od tebe nesto novo,ti si sjajna blogerka i zelim ti svu srecu u daljem radu.
    Ana<3
    Komentarisi i procitaj novi post na mom blogu:http://anasworld7.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  9. Anonymous1:30 PM

    mislis good for you a ne all for you i what do you mean ne what's i tebi ide dobro engleski pgg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svakom se desi da pogresi, all for you nije pogresno napisano nego sam pogresila ime pesmo. A ovo drugo je neka sitna greskica i moze svakome da se desi. Ako si toliko hrabra pisi neanonimno

      Delete
  10. Odličan post! I ja volim engleski i biologiju. I da, obavezno napravi post banneru, tema je jako zanimljiva i sigurna sam da bi nam svima to bilo zanimljivo za čitanje. :)
    http://blogforcoolgirls.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Slike su ti divne, a i ja sam danas objavila Q&A post :'D <3


    http://itsnina23.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  12. Post je odličan.Gledala sam film The Duff I mrak je.Vrhunski odgovori.Haha I ja gledam Crnu ružu I pokušavala sam se odviknuti ,ali mi nema lijeka.Na mom blogu je collab post,pa bi mi značilo kada bi ga pročitala.
    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  13. Super sličice, kao i odgovori! ♥☺

    ReplyDelete
  14. Super post!
    http://makeup468.blogspot.hr/
    nova sam na blogu pa bi puno značilo kada bi ostavila koji kom :*

    ReplyDelete
  15. super odg!
    pogledaj moj post u toku je GLAMULET+charm giveaway contest <3
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ReplyDelete

Hvala na svakom komentaru!
Volela bih da vas vidim opet♥